Fönster på plats

Som jag har tjatat! Fönstren har legat hemma i två veckor, (å det var panik att få hit de) men inte förrns idag har de börjat! Å som jag har längtat, nu känns det ju äntligen som ett riktigt hus. Tre fönster, eller ja, två helglasade altandörrar och ett fönster lyckades de få på plats idag! :D Å jag kan inte vara lyckligare! Bara att få öppna en dörr å gå ut genom den, stänga den halvöppen och känna att den står still där, det som alltid fascinerat mig hemma hos mamma och pappa. Å nu har jag egna sådana dörrar, det är jättehäftigt! Jag vet inte riktigt vad det är med mig och fönster, men jag ÄLSKAR fönster! Jaja, nog tjatat, här kommer bilderna ni längtat efter!

Altandörren ut till balkongen på övervåningen.


Här sätter Patrik in två stycken i uterummet.



Ha en underbar kväll!
Kram Liza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0