Bildbevis

Det har i denna bloggs kommentarfunktion förekommit en hel del kritik riktat mot en tredjedel av Villa Backlunds befolkning (dvs mig). Kritikerna menar att denna tredjedel (jag) ej verkar arbeta speciellt mycket med husbygget, då t.ex. byxorna är misstänkt rena. Därför har vi satt ihop ett presentationsmaterial som förhoppningsvis ska få slut på kritiken.


Jag spacklar...

...sätter tak...

...river golv...

...drar el...

...sågar golvlister...

...lägger golv...

...och borrar! Frågor på det?


I nästa blogg utlovas bilder från kökssättningen samt övervåningen som nu faktiskt är färdig! Kanske även någon smygtitt på trappan... så kolla tillbaka snart igen!



/ Bygg-Matte 




Kommentarer
Postat av: maria

Jag hör i huvudet hur Liza säger: "Mattias håll i här så tar jag ett kort". Haha..

2009-06-11 @ 16:49:26
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: Jessika

Hahahahaha!! Kan inte annat än hålla med föregående talare! ;-)

2009-06-12 @ 09:33:56
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Mattias

Nu förstår jag inte alls...

2009-06-12 @ 09:57:44
Postat av: Peter Svedman

Wow, du är verkligen duktig på Photoshop. Jag skulle behöva en bildserie där det ser ut som om jag jobbar hårt, kan man ordna det tror du ?



:)

2009-06-18 @ 12:41:33
URL: http://mixerbrain.se
Postat av: Johan

Ja du... I mina ögon ser det iscensatt ut. Och fortfarande rena byxor, för att inte tala om tröjan ;-) Förresten så har jag aldrig sett en byggare i foppa-tofflor...

Lite mer än så krävs för att övertyga mig ;-)

2009-06-21 @ 21:23:25
Postat av: Liza

Nu tycker jag att vi ska vara snälla mot min man, jag kan intyga att han jobbar... Han är jätteduktig, en fantastisk fixare, kock, målare bl.a. någon som behöver målarhjälp?

2009-06-24 @ 16:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0