Vi har kommit upp oss!

Idag har jag jobbat... inte på Statoil alltså utan hemma! Jag har slängt av alla takpannor på ena sidan taket. Jobbigare än vad man trodde! Sen har jag ju tjatat med våra byggare också! När jag frågade om de kunde ta med lite vatten upp till mig efter deras lunchrast, frågade de om jag trodde att det var något hotell? Och jag som bakar kakor och kokar kaffe och grejar och donar till dem... Så när Jocke kom tillbaks med vattnet undrade jag om han ville ha dricks!

Så här såg det ut när jag borstat av all snö från taket!


Sen tog jag en liten vilopaus (några stycken faktiskt) och fotade utsikten


Och så här såg det ut efter att jag rensat bort några takpannor


Patrik kom inte lika högt upp... Chicken!


Men han satte upp hela denna väggen ändå


Men fick hjälp av Jocke på det högsta. Så han vann höjdtävlingen idag!


Sov gott!
Kram Liza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0