Vet inte nå't

Tänkte bara skriva ett litet inlägg för att visa att vi lever. Just nu är det verkligen MASSA beslut på samma gång, så vi hänger inte riktigt med så mycket i själva bygget! Sitter mest inne och beslutar olika saker.

Men nu har vi i alla fall bestämt golv. Tänkte lägga ut bilder på de här, men jag hittade inte rätt golv på Tarketts hemsida, så det gick inte. Det blir i alla fall ett vitt askgolv 3-stav 14 mm, väldigt livfullt exemplar, som vi kommer att ha i den största delen av huset. I rummen blir det valnöt 3-stav 8,5 mm. För er som ville veta!

Vi har också sökt olika offerter på vitvaror, och återigen det här: KOLLA MED FLERA OLIKA. Det är helt otroligt, vi har fått 5000.- rabatt på ett ställe som vi knappt tänkte kolla pris hos. Jag avskyr att hålla på och kolla runt överallt, men som tur är har jag en underbar man som är duktig på det.

Idag har de börjat få upp inneväggar på övervåningen. Skithäftigt! Får lägga ut en bild i morgon när det är lite ljusare ute så att det blir bra bilder.

Och i morgon blir det taklagsfest för byggarna, då får de en smaskig smörgåstårta som jag verkligen inte hoppas att de äter upp, för fatta vad sugen jag är på den nu när den står i kylen.

Ha det gott!
Kram Liza 

Kommentarer
Postat av: olsson

Hoppas smörgåstårtan var god.

Blev det en taklagsfest eller takåsfest??:)

2009-02-19 @ 19:13:17
Postat av: maria

Shit vad fort bygget går för er! Jag har kompisar här hemma som hållt på och byggt på sitt hus i flera år snart, och än kan de inte flytta in...

2009-02-19 @ 19:26:09
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: Jessika

Jag vill också komma o äta smörgåstårta.

2009-02-19 @ 21:53:40
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0