Då och nu

Idag är det ganska lungt här på Villa Backlund. Patrik har precis varit inne och ätit sin lunch efter 1 1/2 timme arbetad. Jocke är ledig för att vara med familjen den sista sportlovsdagen. Patrik skulle gå lite tidigare också. Jag ska nog också bli egen företagare, kunna göra precis som man vill.

Igår var jag och Mattias och tittade på golv, och nu är vi nog faktiskt närmare ett beslut än någonsin. Vi ska bara kolla upp lite priser så... Och det är skönt, för det har verkligen varit ett stort tankemoment i några veckor nu. Jag har till och med stått på jobbet och funderat på golv. Så det ska bli ruskigt skönt att det ska bli beslutat och klart! Då har vi ju bara hundra andra grejer kvar sen...

Idag ser det mer ut som att vi bygger ett segel än ett hus. Och vi funderar på vad grannarna tänker. För just nu har vi bara byggt ett hus bredvid det gamla, och inte börjat rikta upp det gamla taket än.



Så till sist tänkte jag publicera en liten då och nu bild så att ni ser förändringen.

Sommaren -08


Och nu... lite snö senare


Ha det gott ute i stugorna!
Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Johan

Tjenare, vad stort det blir! Ser högt ut på bild ;)



Nu börjar man kunna ana hur resultatet blir...

2009-02-13 @ 18:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0