Drömmen om byggarna

Idag har de tydligen sovmorgon igen. Klockan är nio och inga byggare har anlänt. Men då har jag iaf fått en god natts sömn efter att ha stängt klockan tolv igår. Eller god sömn var kanske att överdriva, jag har drömt om huset i natt. Byggarna var inga trovärdiga byggare. Folk kom fram till mig på stan och sa att de hade blivit lurade av de, att vi skulle akta oss. Men det struntade vi i och lät de fortsätta bygga. Huset blev inte riktigt som vi tänkt oss dock, och byggarna lyste med sin frånvaro. Bl.a. hade de byggt upp en vägg mitt i huset som var lite i vägen, och så hade de satt en avloppsbrunn till toaletten mitt i köket. Kökets avloppsbrunn var mitt framför en dörr. Låter jättebra va?

Nu hör jag att de har börjat greja därute, och det bästa är att det är vi själva som satt golvbrunnarna, och jag VET att det inte sitter nån i köket!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som du haft fullt upp inatt;)

2009-02-09 @ 13:24:56
Postat av: Jessika

Liza, idag träffade jag din pappa för säkert hundrade gången. Men idag var dagen då jag förstod att han var DIN pappa! Haha!

2009-02-09 @ 19:37:54
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Liza

Det var Mattias du träffade... ;)

2009-02-09 @ 21:18:56
Postat av: Anonym

Tänkte tipsa att det finns ett jätte fint massivt golv som heter Dalafloda(tror jag) det finns på perssons. Det är ett furugolv men det mjuka är bort borsta så det är inte riktigt lika ömtåligt. Finns även vitsåpat.

2009-02-10 @ 21:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0