Leveranser...

Idag var så dagen då alla våra nya badrumsgrejer skulle komma (handfat, handdukstork, dusch, etc). Så igår röjde vi ur garaget lite, för att få plats för alla grejer. På förmiddagen idag kom DHL ut med transporten bestående av...ett badkar. Exakt varför bara badkaret kom vet jag inte, men det verkar som att resten av grejerna kommer i slutet av nästa vecka. Och det spelar väl egentligen ingen roll, eftersom det ska kaklas först. 

En hel del har hunnit hända idag! Se nedan.

Våtrumsgipsen har nu satts upp på väggarna....


...och i taket har elektrikern förberett för tio spottar.


Sovrummet har som första rum försetts med innertak idag. Snyggt! Och vilken takhöjd...


Även övriga övervåningen börjar så sakteliga kläs in i gipsskivor.


Såhär ser åkern ut efter all grävning...


Vårt nyanlända badkar från Hafa!


Någon som kan gissa vad som gömmer sig härunder?! Den som gissar rätt vinner...tja, en kopp kaffe och en guidad rundtur i huset eller nått ;) Så gissa på!



Godnatt!

/ Mattias

Kommentarer
Postat av: maria

Jag gissar först! Känner mig som den flitigaste besökaren.. :)

Kan det vara era köksskåp där under??

2009-04-22 @ 00:02:21
URL: http://amria.blogg.se/
Postat av: Mattias

Fel! Men ett bra försök.

2009-04-22 @ 07:21:29
Postat av: Jessika

Jag tror det är Liza som är där under. Om det mot allt förmodan är fel räknar jag med att jag kommer få en guidad tur när jag väl kommer och hälsar på iallafall! ;-)

2009-04-22 @ 12:36:03
URL: http://www.metrobloggen.se/jezzzzzika
Postat av: Mattias

hihi... det var faktiskt också fel, men även det en mycket bra gissning! Så du kan få kaffe å en guidad tur som tröstpris ;)

2009-04-22 @ 14:36:53
Postat av: Helen o Ove

Vi vill också gissa och få fika, vi gissar på kakel,fix och fog. sar framimot fikat. Tack för lunchen i måndags. Ha det gott

2009-04-22 @ 21:14:00
Postat av: Roy

Jag gissar på gips!

2009-04-23 @ 17:53:59
Postat av: Ove

Nu vill jag ha ett svar på vad det är. Måste få reda på om det blir något kaffe.Tingaliin

2009-04-23 @ 21:06:00
Postat av: Johan

Kan det vara vitvarorna?

2009-04-23 @ 21:13:34
Postat av: Mattias

Okej, vi avslöjar rätt svar. Jag misstänker en viss tjuvkikning från vinnarparet, men låt gå ;) Grattis Ove och Helene, välkomna på en kopp kaffe när det passar :)

2009-04-23 @ 22:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0